Veelgestelde vragen
1.1 Zijn de producten die verkocht worden voorzien van goedkeuringscertificaten ?
Ja, de certificaten staan, per type product, in de webshop vermeld.
1.2 Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben als er een pakket van Connecting-Power wordt afgeleverd ?
Antwoord: Onze transporteur probeert twee keer, op opeenvolgende werkdagen, een pakket te bezorgen, daarna wordt het pakket afgegeven bij een centraal magazijn waar u het kunt ophalen met de instructies die de bezorger bij u achterlaat.
Antwoord: Onze transporteur probeert twee keer, op opeenvolgende werkdagen, een pakket te bezorgen, daarna wordt het pakket afgegeven bij een centraal magazijn waar u het kunt ophalen met de instructies die de bezorger bij u achterlaat.
1.3 Tot hoe laat kan ik bestellen zodat de zending nog dezelfde dag verstuurd wordt ?
Antwoord: Orders die vóór 15.00 uur geplaatst zijn worden dezelfde dag, indien voorradig, verstuurd.
Antwoord: Orders die vóór 15.00 uur geplaatst zijn worden dezelfde dag, indien voorradig, verstuurd.
1.4 Is het mogelijk om bestellingen niet te laten bezorgen maar af te halen bij Connecting-Power ?
Antwoord: Ja, tijdens kantooruren kunt u uw bestelling bij ons afhalen.
Antwoord: Ja, tijdens kantooruren kunt u uw bestelling bij ons afhalen.